Wednesday, July 17, 2013

Még élek

Sziasztok!

Nagyon sajnálom, ami történik, tényleg, borzasztó kellemetlen, hogy újabban állandóan csúsznak a történetek. Jól esett, hogy érdeklődtetek, aggódtatok értem (külön köszönöm neked, Maresz!), de az igazság az, hogy belefáradtam az állandó szabadkozásba és szerintem ti is unjátok már.

Tudom, hogy elvileg nyáron mindenkinek több ideje van, azonban nálam sajnos ez nem így van. Egyrészt, nyaralás közben vagyok, ami nem lenne önmagában baj, csakhogy édesanyám az én gépemen írja a könyvét, ezért jóval kevesebbszer férek hozzá. Félre ne értsetek, szívesen odaadom neki, nem sajnálom tőle, de akarva, akaratlanul is hátráltat.
Másrészt pedig, borzasztó mélyen érintett az utóbbi napokban az egyik nagy kedvencem, Cory Monteith halála. Különleges valaki volt ő számomra, mert életem legsötétebb pillanataiban csalt mosolyt az arcomra a Glee Finn Hudsonjaként. Elképesztően lesújtott a hír, és még mindig elképesztően szomorú vagyok miatta.

Most viszont megígérem, hogy két napon belül fenn lesz az Összetörve hatodik része. Utána pedig egy fontos bejelentésre készülök, de mindent a maga idejében.

Még egyszer sajnálom a megbízhatatlanságomat, és köszönöm nektek a türelmet, a kitartást, az együttműködést. Rengeteget jelentetek nekem. :)

HexiTVD

8 comments:

  1. Nagyon örvendek amiért kiszabadultál a 4 "szürke fal" közül, nagyon rád fér 1 kis oxigén terápia a szürke állományodra. Egyet se búsulj, a fejezetek miatt, mindent a maga idejében, hogy én is szavaiddal éljek. Én személy szerint újra olvasom az összes storyt amit eddig irtál, és hidd el nekem, hogy szenzációsan :) el vagyok velük. Még ennyi át/újra és újra olvasás után is fenomenális hatással vannak rám, minden egyes betű amit irtál. Csak azt sajnálom, hogy 1 néhány kominál nem hallottad a hangom és ami még fontosabb (szerintem) a hangsújt (föleg amikor azt irom: édi, cuki, zabálni valók stb.) :).
    Ami pedig az "egy fontos bejelentésre készülök" illeti, bármit elfogadok, (föleg ha Delena :)), leszámitva azt, hogy abba hagyod a storyk irását/bezárod az oldalt. Ez 1 nagyon kemény, hideg zuhany lenne a számomra, és hidd el nekem, hogy nem vagyok épp olyan önzetlen, mert amióta feljárok az oldaladra és olvasom a történeteidet, tudtodon kivül, de TE is sokszor kihúztál a mélyből. Azt is megtapasztaltam már, milyen nagyon mélyen lenni. Elég a locsogásból, további jó nyaralást neked és szüleidnek, puszi :).
    U.I.
    Csak 2-3 sort irj a cboxba a gyenge szivem megnyugtatása végett amire a fentiekben utalást tettem, de nem festem az ördögöt tovább a falra. Pussssssiiiiiiiiiii, Delena 4ever!!!!!! Yesssssss!!!!!! :):):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Örülök, hogy ilyen pozitívan kezelsz, annak meg pláne, hogy még mindig tetszenek a történeteim. Azt nem értem ugyan, mit értesz az alatt, hogy "nem hallottam a hangod", mert igyekszem mindig válaszolni a kommentekre, és ez alól a tieid sem kivételek. De mindent köszönök, sokat jelentettek nekem a szavaid :)

      Delete
    2. Elnézést a félre értés miatt, lehet én nem magyaráztam el érthetöen, tényleg csak arra gondoltam amit irtam (föleg amikor azt irom: édi, cuki, zabálni valók stb.) :). vagyis a hangszin/hangsúly/kiejtés, amikor megfogalmazodik bennem a mondat, és nem arra, hogy nem válaszolsz a kommentjeimre. Amikor elolvasok valamit és megfog ezt/ezeket az érzéseket váltja ki belölem. Az első impulzus/megérzés eddig még nem hagyott cserben :):).

      Delete
  2. Mi nem siettetünk hiszen az ilyen szintü Delena sztorikra érdemes várni !!!!!!
    Azért még lenne egy kérdésem :A végzet 19. része mikor lesz feltöltve ??????
    Elöre is megköszönném ha válaszolnál !!!!
    DELENA 4EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia :) Hát, teljesen őszintén szólva fogalmam sincs. A jövő hét első felére ígérném. Mivel számomra az a legfontosabb, nem fogom elhanyagolni, azt megígérem! ;)

      Delete
  3. Én is nagyon kiborultam Cory halála miatt, úgyhogy megértelek. De aztán arra gondoltam, hogy legalább nem Ian-nel történt ugyan ez. Így mégiscsak jobb egy fokkal az érzés, hiába fáj még mindig.
    A sztoridra eddig is megérte várni, továbbra is így van. De azért siess! =)
    Jó nyaralást!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is ilyesmikre gondoltam, de szerencsénkre Ian tiszta életet él, nem úgy, mint ahogy szegény Cory tette...mindenesetre sietek, már majdnem kész a rész!

      Delete
  4. Én mindig mondom, hogy egy jó sztorira képesek vagyunk várni, ez a szlogenem :D
    Szóval türelmesen és izgatottan várjuk a következő fejezeteket, és a bejelentést is :D

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.