Saturday, August 31, 2013

Legmegérintőbb szerelmi történet - Eredmények

Üdvözlök mindenkit így a nyár utolsó napján! Búcsúztatóul meghoztam nektek a Szerelmi történet kategória végeredményét. Ezúttal is, a négy induló miatt arra a döntésre kényszerültem, hogy csak egy nyertest hirdessek, annak ellenére, hogy meg lett volna az első három helyezett, azonban teljes dobogót csak öt, vagy annál több induló esetén lehet hirdetni. Így aztán megszületett az eredmény...

...és a Legszebb szerelmi történet kategória
győztese nem más, mint...
HAYLEY és az ESCAPE
című írása!




És itt vannak az emléklapok is:






Nagyon nagy gratuláció a győztesnek és a többi résztvevőnek is, hiszen mindannyian nagyot alkottatok! Ne feledjétek, még ti is versenyben vagytok a különdíjakért, illetve a többi kategóriában!
Holnap pedig fény derül arra, kik a dráma koronázott királynői!

További szép napot! :)

4 comments:

  1. Kedves Szerkesztők!

    El sem hiszem, hogy első helyezést értem el - és láttam a mai kategória győzteseit is,a miben szintén szerepeltem!^^ Nagyon szépen köszönöm! :3

    Hayley xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igazán nincs mit, azt hiszem, nálad jobban senki nem érdemelte volna meg :)

      Delete
  2. Szia :)
    Úgy gondoltam csinálok egy privát blogot, amivel csak a meghívott személyek nézzhetnek meg :)
    tudsz adni egy emailt címet?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Itt a címünk:tvdfanfictions@ymail.com

      Delete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.