Wednesday, August 28, 2013

Legszebb fejléc - Eredményhirdetés

Sziasztok! Meg is hoztam a Legszebb fejléc kategória eredményeit. Bevallom, nem volt egy könnyű döntés, hiszen mindegyik nagyon szép, igényes darab volt. Sok szempontot figyelembe véve döntöttük el végül, ki kerülhet fel a dobogó három fokára. Akiknek most nem sikerült, azok se csüggedjenek, mert a többi kategória eredményhirdetése még hátravan, sőt, a blogverseny különdíjáért folytatott harcban is versenyben vannak még.

Nos, íme hát az első három helyezett:

Harmadik helyezést ért el...
IR*


Második helyezést ért el...


Első helyezést ért el...




Gratulálunk az össze indulóknak és a nyerteseknek is! Ahogy megígértem, a résztvevők emléklapjait is hoztam:



 

3 comments:

  1. Nagyon köszönöm!
    El sem hiszitek, hogy mennyire feldobtátok a napom!
    Nagyon hálás vagyok a 2. helyezésért, és örülök hogy részt vehettem a versenyen, ebben a kategóriában is. :)
    Várom a további eredményeket.
    Puszi, Ash!

    ReplyDelete
  2. Köszönöm szépen!:D
    Már nagyon kíváncsi vagyok a többi kategória eredményére is!:)
    Még egyszer köszönöm!
    IR*

    ReplyDelete
  3. Nagyon szépen köszönöm! :)) El sem hiszem, hiszen mindegyik fejléc csodásan szép volt az indulók közül! <3 Hihetetlenül boldoggá tesz, hogy a fáradozásaim a fejléccel nem voltak hiába valók, mert nagyon sok munka volt benne. Még egyszer nagyon köszönöm, irtóra jól esett :))
    xoxo Ginny B.

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.