Saturday, September 14, 2013

Egy újabb díj

Helló mindenkinek :) Gondoltam, megosztom veletek, hogy egy újabb díjjal gazdagodtam, Wolfsgirl jóvoltából! Ezúttal is köszönöm neki!




  Szabályok:

1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén válaszolj a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbküldened!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni!
A kérdések és válaszaim:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
A becenevem Hexi, és a legtöbben így is szólítanak, annyira hozzám nőtt ez a név. Egyébként Júlia a rendes nevem, de mint mondtam, a becenevemet jobban szeretem.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Húha. Most egy konkrét dalt nem igazán tudok említeni, mindenesetre többször is előfordult már, hogy megríkatott egy szám. De szerintem nálam inkább a lelkiállapotomtól függ, mint a daltól. De ha nagyon kell választani, akkor legyen a Hurt Christina Aguilera-tól.
3. Félsz a sötétben?
Nem. Régebben se nagyon tettem, csak ha olyan körülmények uralkodtak, hogy nem éreztem túl kényelmesen magam egyedül egy sötét helyen. Különben egyáltalán nem zavar, sőt, számomra valamiért nyugodtságot jelent. 
4. Szerelmes vagy valakibe?
Ian Somerhalder ér? Na, viccen kívül a válaszom a nem felé hajlik, mert amit érzek, az még nem szerelem. Nem szívesen dobálózom ilyen szavakkal.
5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt?
Hát, akadt egy pár. Ha most felsorolnám mindet, hosszabb sztori lenne belőle, mint a Végzet. Legyen elég annyi, hogy az igazán kínos szerencsétlenkedések a lényem részévé váltak :)
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem is tudom...biztosan. Kár lenne letagadni, de különben nem vagyok egy fizikai erőszakot preferáló típus. Szeretem a békességet.
7. Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Aktuális kérdés, lévén éppen tegnap volt egy 13-i péntek! Egyébként nem hiszek benne. Úgy vélem, az, aki komolyan elhiszi ennek a napnak a karmáját, az be is vonzza a szerencsétlenséget. Számomra ez egy ugyanolyan nap, mint a többi, ugyanúgy meg kell próbálni kihozni belőle a legtöbbet. Ami a 13-as számot illeti, inkább szerencsésnek tartom.
8. Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Természetesen. A legnagyobb titkom ez az egész írás dolog. A szüleimnek fogalma sincs róla, és nem is tervezem, hogy felvilágosítom őket. Ez az én piszkos kis titkom, már ha annak számít. Ezen kívül bizonyára vannak még apróságok, de azok nem fontosak.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek tartasz?
Nem. Amit hallgatok, az az én saját ízlésem szerint válogatom meg, és büszkén vállalom. Ha annyira azért nem szeretem, és tudom, hogy általában nem népszerű, akkor nem beszélek róla, de ha kérdezik, nem tagadom le. Nekem fontos, hogy önmagunkat adjuk, és tudom, ezzel nem vagyok egyedül. Ugyanúgy tud tetszeni egy Debussy darab, mint egy Beatles szám, vagy egy Ed Sheeran dal. 
10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál?
Egy bizonyos korig szerintem igen, de amióta nagyobb vagyok, biztosan nem. Tíz éve legalább nem sírtam egy-egy oltás alkalmával, de lehet, hogy még régebb óta. Viszonylag jól bírom a fájdalmat.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Ejha, fogalmam sincs. Mindenképpen megpróbálnék megmaradni annak, aki korábban voltam. Szerintem fontos, hogy a pénz, a hírnév, a siker ne változtassa meg az embert. Ezt igyekszem a saját életemre, ha kisebb formában is, de alkalmazni.
12. Szoktál álmodozni?
Csak kétszer: amikor alszom, és amikor nem. Egy igazi álmodó vagyok, az életem egy nagy álom, jóformán bennük élek, ezekből táplálkozom, de szerintem ez az írásaimból is látszik. Komolyan hiszek ezeknek az erejében, és ezek inspirálnak, ösztönöznek a folytatásra olyankor is, amikor minden összedőlni látszik. Hiszek abban, hogy az álmaimért folytatott küzdelem eléggé megeddz majd az élet legnagyobb kihívásaira.
13. Járnál Chase Crawforddal?
Ha csak a külsőről szólna  szerelem, igen, de nekem nem csak egy helyes arc, vagy egy kidolgozott felsőtest a szempont, hanem sokkal inkább az is, hogy mi van belül. Sőt, talán az a leglényegesebb. Talán ezért is gondolják a srácok, hogy elég nehéz megközelíteni engem...
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány? Neveik?
Nekem a gyermek születése valamiért felér egy csodával. Egészen varázslatos dolognak tartom ezt, ezért biztos, hogy nekem is lesznek majd egy nap. Sokat egyébként nem gondolkoztam még ezen,de szerintem két lány és egy fiú, mint a saját családomban.
15. Adni vagy kapni jobb?
Régebben biztos rávágtam volna, hogy kapni, de ma már egyértelműen adni szeretek. Az érzés, hogy valakinek örömet okoztál, amikor látod a csillogást a megajándékozott tekintetében - annál nem kell több.
16. Titkom?
Öhm...ha elmondanám, már nem lenne titok. Egyébként nincsenek kézzel fogható titkaim, csak egy, és arról is tud már egy embert, szóval nem igazi titok. A többi pedig csupa lelki, pszichés dolog, ami senkit sem érdekel.
17. Bakancslista?
Még sosem gondolkoztam ezen...De talán egy hőn áhított amerikai utazás, egy kiadott, sikeres regény...ez annak számít?
Akiknek küldöm:
Már annyi embernek küldtem díjat, hogy szerintem más ők is unják, úgyhogy most csak két embernek fogok. Az egyik, akinek nagyon szeretem a blogját, a másik, aki most kezdett bele egy új történetbe, ami nagyon izgalmasnak ígérkezik.
(ne haragudj, de megszoktam ezt a nevet!)


No comments:

Post a Comment

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.