Tuesday, October 23, 2012

1x10 Démon az angyalok között

Korhatár: 16
Szemszög: Külső
Megjegyzés: A címről - A démon ebben az estben nem Damonre, hanem a fogva tartójára, míg az "angyal" Los Angeles becenevére ("Az Angyalok Városa") utal.

X. fejezet - Démon az angyalok között

A repülő nagyjából négy óra múlva landolt az egyik kisebb los angeles-i repülőtéren, habár Elena ezer évnek érezte az utazást. Egész végig a digitális térképet fürkészte, idegesen tördelve a kezeit, így amikor megérkeztek, szinte kirepült a gépből. Gyorsan elővette mobilját, ami máris tele volt egy csomó nem fogadott hívással: Stefan kilencszer, Bonnie tízszer, Caroline tizenháromszor, Jeremy pedig négyszer kereste, és ezeken kívül kapott még vagy húsz különböző hangvételű SMS-t is. Ebből arra következtetett, hogy felfedezték a szökését, de most nem ért rá ezzel foglalkozni, hanem inkább ismét megpróbálta elérni Damont. A telefon most is kicsöngött, azonban nem szólt bele senki. Éppen akkor, amikor már készült letenni, valaki megszólalt.
- Elena? - hallotta Damon erőtlen hangját. A szíve hatalmasat dobbant.
- Damon? Hol vagy? Mi történt veled? - hadarta, de a választ adó hang már nem a fiúé volt.
- Elena? Régen hallottam a hangod! - szólt egy csengő, női hang, melyet Elena annyira ismert.
- Katherine - sziszegte a lány.  -Mit tettél Damonnel?!
- Ó, megnyugodhatsz, a pasid nagyon jó kezekben van!
- Hol van?! - üvöltötte Elena a telefonba, olyan hévvel, hogy az összes körülötte álló ember ijedten fordult utána.
- Találj meg! Ne feledd, megtudom, ha bárki is a segítségedre lesz, de akkor kénytelen leszek megölni Damont - felelte Katherine kuncogva és megszakította a hívást. Elenát elöntötte a méreg és a fájdalom. Legszívesebben odarohant volna az első emberhez, akit lát, hogy kiszívja az utolsó csepp vérét is. De ezt nem tehette meg. Viszont hogyan találja meg Damont egy ekkora városban? Teljesen reménytelen. Hirtelen mégis eszébe jutott valami: Katherine nem tudja, hogy itt van, tehát a meglepetés ereje az ő oldalán áll! Ez a tény valamennyi erőt adott neki, hogy továbbgondolja tervét. Ám ekkor megcsörrent a mobilja: a kijelzőn Bonnie nevét olvasta. Tudta, hogy ezen át kell esni, így vett egy mély levegőt és felvette:
- Bonnie, én... - kezdte, de a boszorkány nem hagyta, hogy befejezze.
- Elena, mégis mit képzeltél? Hogy tehetted ezt? - fakadt ki Bonnie. - Csak úgy kisurranni az éjszaka közepén! Halálra rémisztettél minket, főleg azok után, hogy Stefan nem tudta megtalálni Damont, azt hittük történt veled valami! Kérlek, mondd, hogy nem Los Angelesben vagy!
- De igen, ott vagyok, Bonnie, muszáj volt... - azonban barátnője ismét félbeszakította.
- Micsoda? Azonnal odamegyünk!
- Ne! - csattant fel Elena. - Katherine foglyul ejtette Damont, és azt mondta, hogyha bárki segíteni próbál nekem, megöli őt! Érted, Bonnie? Ezt nekem kell lerendezni.
- Mégis hogyan?! - akadékoskodott Bonnie. - Katherine sokkal erősebb nálad, Elena! Különben is, honnan tudná, hogy ki segít neked?
- Azt nem tudom, de emlékezz a jóslatra! Most csak magamra számíthatok, és bármit képes vagyok megtenni, hogy kiszabadítsam Damont. Ezért, kérlek, ne gyertek utánam!
- Elena, nem hagyhatom, hogy megölesd magad...
- Nem fogom megöletni magam, most pedig megyek, és teszem, amit tennem kell! - közölte Elena ellentmondást nem tűrően, majd lecsapta a telefont. Megpróbált ismét rendet teremteni a fejében, és kiötölni valamiféle tervet, aminek segítségével eljuthat arra a helyre, ahová Katherine vitte Damont. Ekkor rájött, hogyha Mystic Fallsban képes volt meghallani a fiú hangját, akkor most is meg tudja őt keresni! Gyorsan lehunyta a szemét és koncentrált. Elmék sokaságát érzékelte maga körül, azonban mind közömbös volt a számára. De egyszer csak megérezte Damon halvány tudatát, a város egy távoli részén. Általában sokkal erősebben szokta őt érzékelni őt, de most ennyi is elég volt ahhoz, hogy elinduljon. Ahogy maga mögött hagyta az utcákat, szerelme elméje egyre erősebben derengett előtte. A nap már felkelt, amikor Elena az órájára nézett, mely alapján megállapította, hogy már három órája bolyongott a városban. Rendületlenül haladt előre, és úgy kilenc óra környékén megérkezett Los Angeles egyik külvárosi negyedébe, mely területén irodák és raktárak sora volt található. A lány már egészen erősen érezte Damon tudatát, és amikor megérkezett egy rozzant, látszólag elhagyatott épülethez, tudta, hogy megérkezett. A ház elég rossz állapotban volt kívül és belül is: hámlott a vakolat, kitört ablaküvegek hevertek ezer darabban a padlón, a parketta sok helyen hiányos volt. Elena, amint belépett, éppen, hogy ki tudott kerülni egy óriási pókot, amely nagy szorgalommal szövögette méretes hálóját. Olyan mennyiségű por halmozódott fel az épületben, hogy Elena csak öt tüsszentés után tudott körülnézni. Lényegében az egész ház egy nagy helyiségből állt, amely szinte biztosan raktárként szolgált. Mivel senkit sem látott, a lány kezdte azt hinni, hogy rossz helyen jár, ám ekkor meglátott egy ajtót a terem másik végében. Egy szempillantás alatt ott termett a kicsi, fából készült nyílászáró mellett, áttaposva két "Üdvözöljük Los Angelesben, az Angyalok Városában!" plakáton, melynek tökéletes mását látta a repülőtéren is. Az ajtó mögül egy szűk csigalépcső nyílt, amely nyolc-tíz méterrel a föld alatt elterülő pincébe vezetett, ami egy vékony folyosóból és két kamrából állt. A lány immár hallani vélte Damon szívdobogását, így benyitott a bal ajtón, ahol a falhoz láncolva, lehajtott fejjel, egy vértócsa közepén ült Damon Salvatore.
- Damon - kiáltotta és mellette termett, azonban a fiú nem volt eszméleténél, így Elena gyorsan kiszedte a mellkasából kiálló karókat. Néhány másodperc múlva, jó pár fájdalmas nyögés közepette Damon magához tért; résnyire kinyitotta gyönyörű kék szemét és így szólt:
- Mit akarsz tőlem, Katherine? - kérdezte két sóhajtás között.
- Én vagyok az, Elena! Hallod? Elena, nem Katherine...
- Elena... tényleg...te vagy?
- Igen, én, és kiszabadítalak, csak várj egy kicsit - válaszolta a lány, feltépve az egyik láncot. Ám ekkor valaki megragadta és jó nagy erővel a falhoz vágta. Elképesztő lendülettel csapódott be, azonban szinte meg sem érezte az ütközést, ugyanis rögtön felpattant. Sokkal inkább azért feddte magát, mert képes volt megfeledkezni Katherine-ről. Hogyan is gondolhatta, hogy csak úgy kiszabadítja Damont?
- Nahát, erre nem számítottam - mondta Katherine gúnyosan, de hangjában némi őszinte meglepetés is vegyült. - Elena Gilbert, teljes életnagyságban! Mondd csak, milyen érzés közénk tartozni?
- Engedd el! - vicsorgott Elena válasz helyett. Csak ekkor vette észre, hogy Katherine kiegyenesítette a haját. Nyilván ez is része volt a tervnek, hiszen így meg se lehetett őket különböztetni.
- Hány embert öltél meg eddig? - Katherine szemmel láthatóan elengedte az előbbi felszólítást a füle mellett és lassan körözni kezdett hasonmása körül.
- Egyet sem.
- Ó, majd fogsz, nekem elhiheted! Vagy azt gondoltad, hogy te lehetsz Szent Elena, aki soha nem öl meg senkit?
- Engedd el! - ismételte Elena.
- Hát igen, gondoltam, hogy a stílusérzéked semmit sem javult - jegyezte meg Katherine, Elena öltözékét méregetve.
- Mit akarsz tőle?
- Semmit, csak játszom! Tudod, milyen élvezet nézni, ahogy hiába próbálod megmenteni életed szerelmét? Olyan ez, mint egy szappanopera: a hős, vakmerő lány eljött, hogy megmentse szíve imádottját...! És az igazi móka csak most kezdődik. Csak aztán nehogy Rómeó és Júlia sztori legyen a végén.
- Hagyd őt békén! - horkant fel hirtelen Damon. Katherine megpördült, odalépett hozzá és megsimogatta a fejét.
- Téged el is felejtettelek! Ugye nem haragszol, drágaságom? De ha már így magadhoz tértél, áruld el nekem: te tényleg szereted ezt a lányt?
- Menj a pokolba! - motyogta Damon.
- Kérdeztem valamit, Damon, amire rendes választ várok - gúnyolódott Katherine.
- Menj a pokolba...RIBANC! - helyesbített Damon vicsorogva.
- Ez aztán a meggyőző válasz! - nevetett Katherine. - Látod, Elena? Ő nem téged szeret, hiszen nem mondott igent! Hazudik neked! Minden szava, csókja, mozdulata hazugság! - Elena érezte, hogy elönti a méreg, mely szinte perzselte bőrét és megkétszerezte erejét. - Mit keresel még mindig itt? Miért kergetsz valakit, aki igazából nem is szeret? Hazudott neked, Elena!
- Nem, te hazudsz! - üvöltötte Elena és tiszta erejéből Katherine-re vetette magát, olyan sebességgel, ami még egy vámpírtól is szokatlan volt. Hasonmását meglepte a támadás, így nem tudott védekezni. Elena átkarolta Katherine-t, és csak reménykedett benne, hogy a mozdulat, amit már jó néhányszor látott, neki is is sikerülni fog. Ujjai gyorsan ellenfele nyaka köré fonódtak, s mikor megtalálták a megfelelő pontot, Elena ösztöneit követve csavarta meg kezeit. A következő pillanatban Katherine elterült a földön. Sikerült, Elena eltörte a nyakát. Nem sokáig örült a sikernek, hanem odarohant Damonhöz, hogy megszabadítsa a maradék lánctól. Azonban a fiú teste tele volt verbénás szegecsekkel, amelyek a gyógyulást akadályozták, így idő hiányában Elena felkapta Damont, aki nem volt teljesen magánál és kivitte az épületből.
- El kell tűnnünk innen - gondolta. Szerencsére éppen arra jött egy taxi, amit Elena gyorsan le is intett.
- Egy hotelba, minél gyorsabban! - igézte meg a sofőrt, miután betuszkolta Damont az ülésre. A férfi vette az adást és rálépett a gázra. Útközben Elena magához ölelte Damont, hogy megpróbálja kiszedni azt a jó néhány szegecset, ami a testében volt, de mivel a fiú mindegyiknél feljajdult, nem végzett az összessel. A taxi nemsokára megállt egy elegáns hotel előtt, így Elena megragadta barátját és betámogatta a szálloda ajtaján. Egy hatalmas hallba léptek be, tele rendkívül jól öltözött emberekkel, akik kivétel nélkül őket bámulták: az, hogy egy lány cipel egy szakadt ruhájú fiút, aki nem mellesleg úszik a vérben, nem tartozott éppen egy ötcsillagos hotel mindennapos látnivalói közé. Elena nem törődött a rosszalló tekintetekkel, hanem amilyen gyorsan csak tudott, odabotorkált a recepcióhoz.
- Ne kérdezzen semmit - fordult az ott álló férfi felé, mélyen a szemébe nézve -, csak adjon egy szobakulcsot és tegyen úgy mintha régóta ismerne minket. Amint itt hagyom, menjen és vásároljon rendes ruhákat a barátomnak, s amikor ezzel végzett, felejtse el, hogy valaha is látott - fejezte be az igézetet. A pasas bólintott, átnyújtott egy kulcsot, ami történetesen az elnöki lakosztályhoz tartozott, majd kiviharzott az ajtón, Elena pedig betuszkolta Damont a liftbe. Tizenkét emeletet utaztak; a szinten csakis ez az egy lakosztály volt, így nem volt nehéz megtalálni. Gyorsan elfordította a kulcsot a bársonybevonatú ajtó zárjában és berángatta barátját a szobába: egy óriási, ízlésesen berendezett helyiségben találták magukat. Elena óvatosan lefektette Damont az egyik belső szobában lévő, nagy méretű francia ágyra, ő maga pedig letérdelt mellé, letépte a fiú amúgy is szakadt ingét, és egyenként kiszedegette a srác testében talált, különböző nagyságú, összesen tizenhét darab vasfüves szegecset. Damon olykor fájdalmasan felüvöltött, azonban Elena is felszisszent, elvégre a verbéna rá is toxikus hatással volt. Végül, amikor elkészült, előkotort egy tasak vért a táskájából, amit megitatott Damonnel. Már az első korty után gyógyulni kezdtek a sebei és a harapásnyomok, sőt, kezdett teljesen magához térni. A lány gyengéden simogatta szerelme arcát, aki végre valahára felnyitotta a szemét.
- Elena - suttogta, amint meglátta őt, és lassan, vigyázva felült, hogy a karjába zárhassa őt. Amikor a fiú megölelte, Elena akkor már azt érezte, hogy elmúlt a veszély. Percekig ölelték egymást szótlanul, de Damon, amint elengedte a lányt, immár az ajkát kereste. Mindkettejüknek az az érzése támadt, hogy sosem kívánták még ennyire egymást.
- Hogy találtál rám? - kérdezte Damon, miután megszakították a csókot.
- Te hívtál. Hallottam a hangodat, ahogy a nevemet mondod.
- Tehát hallottad? Puszta reménytelenségből próbálkoztam ezzel a módszerrel, hiszen azt gondoltam, lehetetlenség, hogy meghalld.
- Hát, nem volt az - felelte Elena és hosszú idő után először mosolygott. - Meséld el, mi történt.
- Mindössze annyira emlékszem, hogy hazafelé mentem, amikor megláttam Katherine-t, de azt hittem, te vagy. Odamentem hozzá, megkérdeztem, hogy miért nincs Caroline-nál, mire ő azt felelte, hogy túlságosan hiányoztam neki, és közelebb jött. Meg akart csókolni, azonban amikor átöleltem, megéreztem, hogy nem te vagy, de ő gyorsabb volt: mire reagálhattam volna, belém döfött valamit és minden elsötétült. Amikor felébredtem, már abban a pincében voltam.
- Miért tette ezt veled?
- Valaki megigézte - válaszolta Damon. - Legalábbis a viselkedéséből és a szavaiból erre következtettem. Nem az igazi Katherine volt... nem... ő nem ilyen.
- De akkor ki volt? Elijah, Klaus, Kol vagy Rebekah?
- Szerinted melyikük az, aki imád rajtam bosszút állni, téged pedig gyűlöl?
- Rebekah - vágta rá Elena.
- Talált, süllyedt.
- Ezt nem értem...Miért? Örüljön, hogy nem ölted meg!
- Úgy néz ki, mégis meg akar halni - mondta fogcsikorgatva Damon. - Ha meglátom, széttépem! - Elena azonban nem hagyta, hogy befejezze, hanem váratlanul magához húzta és egy gyengéd csókkal némította el a fiút.
- Hagyjuk ezt - közölte halkan. - Most, hogy végre együtt lehetünk, ne foglalkozzunk senki mással. - Damon nem felelt, hanem lágyan végigsimította a lány arcát, majd a keze lejjebb vándorolt, és lassan lehúzta a pólót Elenáról.
- Igazad van. Most csak mi számítunk - szólt végül, egy újabb csókot kezdeményezve. Ám váratlanul mégis eltolta magától őt. - Várj még... csak azt akartam mondani, hogy... köszönöm.
- Mit? - tudakolta Elena, kezével a srác haját simogatva.
- Azt, hogy megmentettél, hogy kockára tetted értem az életedet...hogy láthatatlanul is láttál.
- Szívesen. Hiszen tudod, hogy mindig itt vagyok neked - viszonozta Elena, halványan mosolyogva, majd ismét közelebb hajoltak egymáshoz.

Estefelé járt már az idő, amikor Elena egyszer csak meghallotta telefonja rezgését. Mivel előző éjjel egyikőjük sem pihent valami sokat, körülbelül három-négy órája aludtak mind a ketten, ezért a lány alig bírt felkelni.
- Halló - szólt bele végül a telefonba.
- Elena? Minden rendben? Már vagy ezerszer kerestelek... - ismerte fel Caroline aggodalmas hangját.
- Minden oké. Ne haragudj, teljesen elfeledkeztem arról, hogy szóljak nektek...csak el voltam foglalva.
- Szóval? Mi történt? Sikerült kiszabadítanod Damont?
- Igen. Talán Katherine se legyőzhetetlen - felelte Elena. - De figyelj, majd mindent elmondok, ha hazaértünk, jó?
- Rendben van. Vigyázzatok magatokra - búcsúzott Care és megszakították a hívást.
- Ki volt az? - kérdezte Damon félálomban, amikor Elena visszabújt hozzá.
- Caroline. Csak meg akart bizonyosodni arról, hogy élünk... Inkább aludjunk vissza - javasolta, s alig, hogy kimondta, ismét mély álomba merültek.

A korai lefekvés következtében azonban hajnali három környékén mindketten felébredtek. Elena először újra megpróbált aludni, de képtelen volt rá, főleg úgy, hogy Damon is ébren volt és őt fürkészte. Egy ideig még feküdtek, ám Damonnek támadt valami jobb ötlete.
- Nincs kedved sétálni egyet? - tudakolta, mire Elena lelkesen bólintott. Másra sem vágyott, mint hogy kiszellőztesse a fejét és helyretegye a gondolatait, erre pedig a tengerpart tökéletes helyszínnek ígérkezett. Damon pedig felkelt, kiment az ajtóhoz, ahol a lábtörlőn hevertek a ruhák, melyeket Elena kért számára, és felöltözött.
A város szinte teljesen kihalt volt, amikor kiléptek a sötét, lámpafénnyel megvilágított utcára. Valamivel messzebb felhőkarcolók sora adott még némi világosságot. Néhol zene szűrődött egy-egy éjszakai bárból, diszkóból, de különben  mindenhol csend honolt. Elena és Damon tehát a tengerpart felé vették az irányt; nem kellett sokat gyalogolniuk ahhoz, hogy megpillantsák a Csendes-óceán fodros hullámait. Természetesen a part is üres volt, viszont rengeteg összecsukható nyugágy árválkodott egy más mellett, beterítve ezzel a strand nagy részét. Egészen a vízig mentek, ahol a tenger halk morajlással mosta a homokos partot.
Majdnem két óra hosszat sétáltak mezítláb a homokon, eléggé csöndesen. Damonnek feltűnt, hogy Elenát bántja valami, hiszen a lány kissé furcsán viselkedett és egyetlen szót sem szólt hozzá, ezért végül rávette magát, hogy rákérdezzen a dologra.
- Min gondolkozol? - kérdezte, összevont szemöldökkel vizsgálva barátnője arcát.
- Semmin... - viszonozta Elena habozva, de érezte, nem adott túl meggyőző választ. - Csak..azon, hogy...miért akar Rebekah még mindig bosszút állni rajtad? Nem hiszem, hogy csak azért, amit legutóbb kapott. Hát akkor mi volt az ok, Damon?
- Kihasználtam - felelte lassan a fiú, továbbra is állva Elena pillantását.
- Tessék? - értetlenkedett Elena, rosszat sejtve.
- Bevetettem magam, hogy Sage kiszedje a fejéből, mit keres annyira. Mentségemre szól, hogy kiderült: a második fehér tölgyet.
- Hogy érted, hogy "bevetetted magad"? - A kérdés hallatán Damon mélyet sóhajtott, jelentőségteljesen pillantva barátnőjére.
- Lefeküdtél vele?! - fakadt ki Elena. Arcán az undor és a csalódottság keveréke tükröződött. - Én azt hittem, egyszer voltál vele..és akor is csak azért, mert részeg voltál és dühös.
- Ez így igaz, de kétszer történt meg... viszont egyáltalán nem vagyok büszke rá - magyarázta Damon bűntudatosan.
- Nagyszerű - felelte Elena, meg sem próbálva palástolni a hangjába vegyült dühöt. - Van valaki egyáltalán, akivel még nem voltál? - tette hozzá, de választ nem már nem várt a kérdésre, hanem megfordult és otthagyta Damont, akinek még reagálni se volt ideje, annyira meglepték a lány ellenséges szavai. Elena meg sem állt a legközelebbi stégig, melynek a végében leült és könnyeivel küszködve bámulta az ezüstösen csillogó holdat. Nem kellett sokat várnia arra, hogy Damon is kövesse. A vámpír kerülte barátnője pillantását; még mindig emésztette az előbbi goromba szavakat, amik igazságtartalmuk ellenére elég rosszul estek neki, de visszavágni, ahogy normális esetben tette volna, mégsem volt képes.
Lassan hajnalodni kezdett, bár ezt nem a nap, hanem az ég egyre halványuló színe jelezte. Itt-ott még világított egy kósza csillag, de nagy részük már eltűnőben volt.
- Önző vagyok - gondolta Elena bűnbánóan, miközben tekintete a hullámokon időzött. - Hogy is várhatom el tőle, hogy megváltoztassa a múltját? Csak magamnak akarom őt, és ezért rosszul esik minden, amit az előttem lévő nőiről hallok. Holott  ő valóban az enyém, nem is kívánhatnék nála jobbat; megváltozott, átértékelte önmagát csak miattam, sőt, mindig ott volt nekem, és én meg képtelen vagyok megemészteni azt, hogy előttem is volt egy élete? - Így gondolkozott, miközben balja egyre inkább Damon jobb kezét kereste. Amikor kezük összeért, a fiú rápillantott, s gyönyörű szemében bánat és fájdalom tükröződött. Tekintete mélyre hatolt, Elena pedig nem bírta elfordítani a fejét.
- Sajnálom, amit mondtam. Nem akartalak megbántani, hiszen egyáltalán nem érdemelted meg - szólalt meg végül. - Néha fel sem fogom, mit jelentesz valójában számomra.
- Megértem - válaszolta Damon. - De tudnod kell, hogy sosem volt igazi kapcsolatom. A nők nagy részét kihasználtam, mindössze egy éjszakára kellettek. Soha egy iránt sem éreztem hasonlót, de még annak a töredékét sem, mint amit irántad érzek. Bármi is történt köztem és Rebekah között, az számomra nem volt valódi. Én sosem voltam voltam jó fiú, rengeteg olyan dolgot tettem az életemben, amit így utólag megbántam. Azonban semmit sem tennék másként, mert azok a cselekedetek és döntések, amelyeket ez az út során hoztam, vezettek el ide, hozzád. Ha bármit máshogy csináltam volna, lehet, hogy sosem ismerlek meg, és akkor most nem lehetnék itt veled. Viszont itt vagyok és szeretlek, jobban mint bárki mást a világon, sőt, jobban, mint ahogy más lény ezen a földön szeretni képes. Már akkor szerettelek, amikor te még jóformán gyűlöltél, vagy amikor az öcsém barátnője voltál. Mint mondtam, tömérdek rossz és borzalmas dolgot műveltem, azonban kaptam az élettől egy olyan ajándékot, amit nem érdemlek, és soha nem is fogok megérdemelni, de ha kell, az életem árán védelmezem, és rettegek tőle, hogy egyszer elveszítem: és ez az ajándék Te vagy - fejezte be ünnepélyesen Damon, le sem véve a szemét Elenáról, akinek barna szemei lassan megteltek könnyekkel. Először úgy tűnt, nem reagál, azonban egy váratlan pillanatban magához húzta a fiút és megcsókolta.
- Szeretlek - hallotta Damon a lány hangját a fejében. Képtelenek voltak elválni egymástól, s ahogy teltek a percek, egyre hevesebben ölelték egymást. Mikor megszakították a csókot, egy ideig csak nézték egymást, egyetlen hang nélkül. Elenát roppantul megérintette Damon vallomása és immár el sem tudta képzelni, hogyan is kételkedhetett hűségében és odaadásában, míg Damon közelebb húzódott hozzá, átölelte és a haját simogatta. Hirtelen feltűnt egy halovány napsugár az égen, végképp elűzve a sötétséget. Az ég alja gyönyörű narancssárga színt öltött, ahogy a nap egyre inkább kezdett előtűnni a hegyek mögül. Langyos sugarai a tengerpartot is beragyogták, fényeik vidáman csillogtak a kék víztülkön. Elena és Damon pedig csak ült, nézték a napfelkeltét, de nekik most tényleg semmi se számított, csak az, hogy együtt lehettek.

A következő rész tartalmából...
Damon hazatérésük után rögtön egy újabb utat tervez, amivel ezúttal is sikerül lenyűgöznie barátnőjét, főleg, miután megajándékozza valamivel a lányt, ami igen sokat jelent kapcsolatukra nézve.
11. rész >>

2 comments:

  1. Nagyon jó, csak így tovább!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi és örülök, hogy tetszik! Igyekszem minél hamarabb feltölteni a következő részt! :)

      Delete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.