Sunday, April 28, 2013

The Vampire Diaries Fanfictions - 4.0!

Most megint megleptelek benneteket, ugye? Gondoltam. :)

Büszkén jelentem be, hogy elkészült blogunk rövidke fennállásának immár negyedik külseje. Ez az új köntös alapjaiban hasonlít az előzőre, ám mégis igyekeztem még szebbé, még vonzóbbá varázsolni. Hogy ez sikerült -e, azt ti döntitek el, én csak reménykedni tudok abban, hogy ezúttal nem okoztam csalódást.

A fent látható gyönyörű fejléc Dóra alkotása, amit ezúttal is köszönök neki! :)

Nos, remélem, hogy tetszik az új külső. Ha új formában is, de továbbra is változatlan tartalommal várunk benneteket. Tartsatok velünk továbbra is, s ezennel jó olvasást kívánok!

- HexiTVD

4 comments:

  1. Nekem nagyon bejön... Még sokkolva vagyok tőle..:$ :D <3 <3

    ReplyDelete
  2. Szenzációs! Nekem nagyon tetszik. Magáért beszél, mindarról amiröl a blog szól! Ma lesz új fejezet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom a dicseretet es orulok hogy tetszik :)

      Az uj fejezet majus elsejen BIZTOSAN fenn lesz. Tudom, hgy mast Igertem, de sajnos ezuttal is 4 resz jutott erre a honapra. Ellenben estefele felteszem az igert Delena egyreszest. Remelem karpotol.

      Delete
  3. Klasz az új design :D Remélem hamarosan tudom hozni az újabb fejezeteket, esetleg új sztorit :P

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.