Saturday, May 11, 2013

A blog harmadik díja

Ismét egy jó hírrel jövök, hiszen ahogy a címből is kiderült, egy újabb díjjal gazdagodott oldalunk Ashley Born jóvoltából. Ezúttal is nagyon köszönöm, Ash :)


A díj négy szabálya:
1. Írj le 11 dolgot magadról
2. Válaszolj a neked feltett 11 kérdésre
3. Tegyél fel te is 11 kérdést!
4. Küldd tovább 7 embernek! 

1. 11 tény rólam

1. Nagyon szeretem a csokoládéfagylaltot
2. Utálom a hajamat
3. Most éppen egy modern dráma gyűjteményt olvasok 
4. Ma átúsztam a Velencei-tavat
5. Szeptemberben van a születésnapom
6. Imádom a bátyámat
7. Budapesten lakom
8. Minden nap szoktam futni nagyjából 4-5 km-t
9. Van egy kabala fülbevalóm, amit sosem veszek ki a fülemből
10. Nagyon várom a Catching Fire (Futótűz) című filmet
11. Ha rajtam múlna, Nina Dobrev nyerte volna idén az Emmyt, és Jennifer Lawrence-nek már legalább két Oscar díja lenne

11 válasz

1. Mit tennél, ha valaki az utcán megállítana, és azt mondaná, hogy olvassa a blogod? - Nagyon meglepődnék, aztán megkérdezném, tetszik -e neki és megköszönném a támogatást. Biztos meg is ölelném :)
2. Ha visszamehetnél az időbe, hová mennél? - A XIX. századba, esetleg még az első világháború utáni Nyugatra
3. Miért? - Fogalmam sincs, valamiért megfogott mindkét kor, az egész miliő. Az előbbi azért, mert hatalmas fejlődések, társadalmi változások időszaka, Reformkor, technikai forradalom, a romantika kora - szerintem nekem való lenne. A XX. században pedig mindig is vonzott a dzsesszkorszak, Hemingway, Picasso és Fitzgerald Párizsa, Chicago-ja.
4. Kinek a koncertjére mennél el? - Ed Sheeran, Maroon 5, Christina Aguilera, Adele, és természetesen egy Glee koncerte mindenképpen
5. Minek örülnél jobban, egy kaktusznak vagy egy pálmafának? - Mindkettőnek, pont beletrafáltál a két kedvencembe :)
6. Szerinted igaz az, hogy a gyerekek 6 éves korukig emlékeznek az előző életükre? - Nem. Én biztosan nem emlékeztem 4-6 évesen.
7. Fesztiválozol/tál idén? - Nem volt rá lehetőségem
8. Ha igen, melyiken? - A Balaton Soundra esetleg elmentem volna
9. Inkább az ókorban vagy a középkorban élnél szívesebben? - Az ókorban, ez egyértelmű!
10. Szerinted is szörnyű íze van a Jack Daniel's-nek? - Olyat még sosem ittam, csak Johnie Walkert és Chivas Regast. De egyszer majd megkóstolom
11. Szabad strand vagy klóros vizű strand? - Ha strand, akkor legyen szabad!

11 kérdés tőlem
1. Damon vagy Stefan Salvatore?
2. Milka vagy Boci?
3. Kipróbálnád a bungee jumpingot?
4. Mi lenne számodra az "álom munka"?
5. New York és Los Angeles?
6. Mi a legnagyobb vágyad a blogoddal kapcsolatosan?
7. Szereted az Éhezők Viadala trilógiát?
8. Kedvenc tantárgyad a suliban?
9. Első könyv, amit olvastál?
10. Három dolog, amit utálsz csinálni?
11. Szereted a dzsesszt?


 Akiknek küldöm (próbálom olyanoknak, akiknek eddig nem nagyon tettem)

1 comment:

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.