Saturday, August 10, 2013

Újabb díj & Blogverseny első hely

Sziasztok!

Jó hírekkel jövök, kezdjük is rögtön az elsővel.
Ismét elnyertem egy díjat, amit ezúton is szeretnék megköszönni Linának. Ha még nem csekkoltátok, amit ír, tegyétek meg, mert érdemes.

Íme a szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam:
1. Nem vagyok túl magas, mindössze ~163 cm
2. Van két jóval idősebb testvérem, szóval én vagyok a legkisebb gyerek
3. A családomból senki nem tudja, hogy írok
4. Megőrülök a Glee című sorozatért
5. A Glee szereplőgárdáján kívül Ed Sheerant tartom az egyik kedvenc énekesemnek/előadómnak
6. Szinte csak külföldi dalokat hallgatok és rengeteg előadót szeretek
7. Sokat olvasok angolul, pedig németül jobban tudok
8. Fogalmam sincs, mi leszek "ha nagy leszek"
9. Az iskolában megpróbálok mindenkinek segíteni a házijában vagy dolgozatírás közben
10. Legszívesebben a H&M-ben vagy a Hollisterben vásárolok
11. Nagyon furcsa, semmihez sem hasonlítható kézírásom van

11 válasz:
1. Mit szeretsz az írásban? - Azt, hogy felruházhatom a szereplőket a saját álmaimmal, vágyaimmal, félelmeimmel, jó/rossz tulajdonságaimmal. Rajtuk keresztül átélhetek olyan dolgokat, amelyeket még elképzelni se nagyon merek.
2. Szoktál más írókkal beszélgetni/barátkozni? - Korábban nem, most már egyre inkább.
3. Mit gondolsz magadról? - Teljesen őszintén? Önbizalom hiányosnak és elcseszettnek tartom magam.
4. Milyen külföldi nyelvet tanultál/tanulsz? - Eddig németül és angolul, ezek mellé szeretnék szeptembertől franciát is tanulni.
5. Van példaképed? És, ha igen, ki? - Nem igazán van, de ha választani kell, mindenképpen az édesanyámat mondanám. Rengeteg hasznos dolgot tanultam tőle az életről.
6. Fiú vagy lány barátaid vannak inkább? - Főleg lányok, de akad pár fiú is.
7. Hová szeretnél jelenleg elutazni? - Miami Beach. A legkedvesebb helyem a világon, és örökké hálás leszek, hogy már járhattam ott, ennek ellenére szeretnék még eljutni oda legalább egyszer.
8. Mi ihlette a történeted/történeteidet? - Csakis a Vámpírnaplók, illetve a saját életem eseményei, keserűségei, csalódásai. Attól függ, melyik történetről beszélünk.
9. Van kedvenc íród(itt a könyvekre gondolok)? - Rengeteg van, úgyhogy csak párat emelek ki: F. Scott Fitzgerald, Gabriel Garcia Marquez, Ernest Hemingway, Jókai Mór.
10. Mi az igazi neved? (ha nem akarod elárulni, akkor legalább a kezdő betűjét a keresztnevednek) - J.
11. Voltál már szerelmes? - Igazán még soha, de volt már olyan srác, aki megragadta a fantáziámat.

11 kérdés tőlem:
1. Mi inspirált arra, hogy elkezdd a történetedet/történeteidet?
2. Menny idő alatt készítesz el egy fejezetet?
3. Szabadidődben mit szeretsz csinálni az íráson kívül?
4. Vannak a testvéreid?
5. Mi a kedvenc filmed?
6. Ki a kedvenc színészed?
7. Zenei stílus, amit ki nem állhatsz?
8. Kedvenc ruhamárkád?
9. Mi a legnagyobb álmod?
10. Mikor kezdtél el írni?
11. Mik a kedvenc könyveid?

Akiknek küldöm (igyekeztem olyanokat választani, akiknek a múltkor nem küldtem)
Réka
Dorsee
Morwen
Wolfsgirl

Na és akkor jöjjön a másik jó hír: a blogunk első helyezést ért el a Lifesaver-life által megrendezett blogverseny Legjobb fanfiction kategóriájában, Damon Salvatore karakterével. Nyereményül egy kis videót is kaptam, amit meg lehet tekintetni ITT


Ezúttal is szeretném megköszönni nektek a sok támogatást, hűséget és kitartást. Ti vagyok a legjobbak!

HexiTVD

2 comments:

  1. Hűha, gratulálok mind2höz! *.* :) És TE vagy a legjobb, MF, és ezt végre mások is elismerik, nem csak én... ;)

    ReplyDelete
  2. Köszönöm:) Hú, ennek most nagyon örültem:) Épphogy visszatértem és ez most sok energiát adott:) Mindjárt ki is teszem én is:)

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.