Tuesday, October 22, 2013

Döntés

Hát, kedves olvasóim, válaszút elé érkeztem.

Az utóbbi pár napban komolyan fontolgattam, hogy felhagyok az írással. Ez az egész...egy lehetetlen küldetés, és valamiért egy olyan életre emlékeztet, amelyet szeretnék magam mögött hagyni. Ráadásul az alap, amelyre ez az egész épült, úgy érzem, régen elveszett már. Nem igazán szeretnék belemenni ebbe, de úgy hiszem, már elég hosszú ideje érlelődött, és elkerülhetetlen volt a bekövetkezte.

Az elmúlt hetekben, hónapokban, rengeteget gondolkoztam, érleltem magamban a felnőtté válás gondolatát, és rá kellett jönnöm, hogy mindaz, amivel körülveszem magam, nem több kisded álmoknál. Vadonatúj érzéseket tapasztaltam meg, új barátokra leltem, akik végre teljes mértékben képesek megérteni; olyanokra, akiket mindig is kerestem. Ugyanakkor olyan emberek tűnnek el a életemből, akiket egykoron fontosnak tartottam, még ha ők nem is gondoltak rám így. De most már tudom az igazat.
És ekkor ráébredtem, micsoda álomvilágban is éltem idáig, azzal kábítva magam, hogy ez az egész írás dolog ér valamit. Hogy jobbá tehetem a világot vele. Most biztos beképzeltnek gondoltok, és valószínűleg igazatok van.

Ez persze nem jelentené azt, hogy abbahagyom az írást, de ugyanakkor fel kellett állítanom egy fontossági sorrendet, amelyben, akármennyire fáj is a szívem, nem ez állt az első helyen. Így hát úgy döntöttem, lévén nagyon nehezen válnék meg ettől a hobbitól, rátok bízom a dolgot: ezért is adtam meg az öt véleményes határt.
Már korábban is éreztem, hogy valamiért nem vagyok az igazi, gyengültek az írásaim, hogy amit teszek, minden, csak nem különleges. Rengeteg tehetséges ember szaladgál a világon, a blogok útvesztőjében, és nem érzem magam érdemesnek arra, hogy egy lapon emlegessem magam velünk. Ugyanakkor olyanok is vannak, akik sokkal kevesebb energiát, fantáziát fektetnek bele ebbe az egészbe, mégis sokkal több elismerés éri őket. Nagyon sok munkám van ebben az oldalban, a történetekben, és bár sokan biztos megvetnek azért, mert nagyjából csak hetente tudok frissíteni, borzasztó erőfeszítések kellenek ehhez is. Sajnálom.

Ezen elhatározásomban megerősített az is, hogy az Összetörve legutóbbi fejezete alatt mindössze három megjegyzés áll, ami nem jelent egyebet, mint az érdeklődés hiányát. Mindig ugyanaz a pár ember fejti ki a gondolatait, a többiek elolvassák, de azzal már nem tisztelnek meg, hogy akár két szóban összefoglalják a gondolataikat. Ez rendben van, teljesen elfogadható, nem ítélek el érte senkit. De, mint mondtam, ha nem haladja meg a kommentek száma legalább az ötöt, nem fogom folytatni a történetet.

Ezért az Összetörve szinte biztosan nem fog folytatódni. A Végzet sorsát még nem döntöttem el, de valószínűleg az sem jut el a befejezésig.
A végső döntést még nem hoztam meg az írás befejezésével kapcsolatban, de szerintem sejthető, hogyan döntök majd. Most mondhatnám, hogy mindenki, aki szeretné, hogy folytassam, jelezze igényét valamilyen módon, de az csak egy olcsó népszerűség hajsza lenne. Nem vágyom ilyesmire. Persze, aki fontosnak tartja valamelyik történetemet, nyugodtan adja tudtomra, de senkit nem kényszerítek.

LadyLoss15 biztosan folytatja majd a blogot, ha én kilépés mellett döntök. Ő, velem ellentétben bírja a tempót. Hát igen, különböző emberek vagyunk, van, aki szorgalmas és kitartó, én ezek szerint nem ilyen vagyok.

Sajnálom, ha csalódást okozok. De még nem hoztam meg biztosan a döntést. Túlságosan fájna csak úgy kimondani, hogy vége. Éppen ezért a hét végéig kérek haladékot, hogy dűlőre jussak. Vasárnapig közölni fogom veletek, mire jutottam.

Boldog nemzeti ünnepet.

HexiTVD

28 comments:

  1. Szerintem nem gyengülnek az írásaid amit teszel az pedig különleges és én meg is könnyeztem amikor ezt a hírt olvastam. Ha úgy döntesz h abbahagyod azt megértem de persze sokkal jobban örülnék ha folytatnád mert szinte naponta felnézek ide hátha van valami újdonság. Igaz valahogy mindig elfelejtettem kommentelni de még az elolvastam gombot se nyomtam le, igazad van ez nem volt szép.Ha legnagyobb bánatomra abbahagynád akkor köszönöm az eddigieket bearanyoztad a napjaimat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Nagyon köszönöm, hogy ha még névtelenül is, de írtál nekem pár sort. Szó szerint elképeszt, hogy egy ilyen bejelentés könnyekre fakasztott. Igazán nem akartam csalódást okozni :( Köszönöm, hogy velem tartottál idáig, és azt is, hogy megérted a döntésemet. Persze még most is agyalok azon, hogy mi legyen, de akárhogy, nem fogom elfelejteni ezeket a kedves szavakat.

      Delete
  2. Szerintem nem gyengülnek az írásaid amit teszel az pedig különleges és én meg is könnyeztem amikor ezt a hírt olvastam. Ha úgy döntesz h abbahagyod azt megértem de persze sokkal jobban örülnék ha folytatnád mert szinte naponta felnézek ide hátha van valami újdonság. Igaz valahogy mindig elfelejtettem kommentelni de még az elolvastam gombot se nyomtam le, igazad van ez nem volt szép.Ha legnagyobb bánatomra abbahagynád akkor köszönöm az eddigieket bearanyoztad a napjaimat.

    ReplyDelete
  3. szia!
    kérlek ne hagyd abba az írást a történeteid mindig feltöltenek engem akárhányszor elolvasom. és megmondom őszintén hogy az összetörve a személyes kedvencem úgyhogy légyszi nem hagyd abba és folytasd mert mindig felnézek én is hogy van e esetleg friss rész. a végzet pedig már az életem részévé vált az elmúlt hónapok során tehát nagyon hiányolnám azt is. szerintem te nagyon tehetséges író vagy és kár lenne nagyon ha abbahagynád. az előzővel egyetértek én is sírnék ha így döntenél. persze ez a te döntésed de én nagyon nagyon nagyon szeretném ha folytatnád. ne haggy egyedül minket delena fanokat. sajnálom hogy eddig nem kommenteltem de ezentúl fogok. szerintem többen vannak így mint én de abban az egyben biztos vagyok hogy mindenki imádja amit csinálsz és szerintem többen ugranak fel az oldalra többször is hogy került e fel esetleg friss. remélem hogy folytatni fogod a munkád egy biztos hogy én támogatni foglak a kommentjeimmel a jövőben ha úgy adódik.
    örök rajongód: kriszti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Kriszti!
      Először, mielőtt megköszönnék bármit is, hadd szögezzem le, hogy nem baj, hogy eddig nem kommenteltél. Nekem sokkal nagyobb öröm tudni azt. hogy örömet okozhattam egy-egy írásommal neked, mint hogy kifejezed a véleményedet. Soha nem azért írtam, mert dicséretre vágytam, hanem azért, mert imádtam, és szerettem volna vele örömöt okozni. Ha ez sikerült, már megérte.
      Megígérem, hogy akárhogy döntök is, figyelemmel kísérem majd az oldal sorsát, sőt, lehet, hogy vissza is térek. Talán nem is hagyom abba. Még nem tudom.
      Köszönöm, hogy írtál. Nagyon jól estek a szavaid, és örülök, hogy valami olyat nyújthattam neked, amely részéve vált az életednek.

      Delete
  4. :S *.* :(((((
    Nem hiszem, hogy sokat számítana, és ez amúgy is a te döntésed, de szerintem nem gyengültek az írásaid. Néha érzékeltem, hogy most nem volt rá annyi időd, és ahogy mondtad is, nem úgy sikerült, de mindig volt benne VALAMI, ami miatt nem tud rossz lenni. Szerintem nem vagy beképzelt, viszont tehetséges igen. Ezzel most nem azt mondom, hogy eszedbe se jusson feladni a blogot, tudom, hogy rengeteg dolgot csinálsz, és azok valóban kézzelfoghatóbbak, hasznosabbak. Igazad van. :) Ugyanakkor remélem, nem tervezed elvetni az írás gondolatát teljesen. Kár lenne érte. Nagyon örülök, hogy így tisztáztad magadban a helyzetet, 'rájöttél dolgokra' , és végre valóban olyan barátaid vannak, akiket megérdemelsz. :)) Komolyan. Mindenkinek szüksége van rájuk. ;)
    Ui.: Valóban szeretném folytatni a blogot, habár nélküled nem lesz az igazi. A kitartás és a szorgalom terén.... Szerintem rengeteget tudnék tanulni tőled, nem ettől függ. Csupán én még nem értem meg rá(?), hogy komoly döntéseket hozzak az életemben, vagy valamiféle sorrendet állítsak fel - jelenleg nincs is miből. A tanulás nálam általában a szükséges rossz, azon kívül most csak a családom és az írás van, ez megfér egymás mellett. Egyelőre. ;) Szóval, nem nagy teljesítmény, hogy bírom a tempót. :))
    Sajnálom, hogy így alakult, ha tudok segíteni valamiben, továbbra is áll, hogy szólj nyugodtan. Gyakorlatilag bármikor. Remélem, így könnyebb lesz az életed, és egy nap majd visszatérsz. Kár lenne a remek ötleteidért is. ;)
    Boldog nemzeti ünnepet neked is! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, hogy írtál. Tényleg, még akkor is, ha számította rá. Bár hadd mondjam el, a barátság nem arról szól, hogy ki kit érdemel meg. Nálam nem erről van szó.
      Ha úgy döntenék, hogy abbahagyom, szívesen hagyom rád a blogot. Biztos vagyok benne, hogy mindent megtennél, hogy fenntartsd a színvonalat, ahogy eddig is tetted.
      Köszönöm, hogy támogattál, eddig is, most is. Sokat jelentett.
      Ami az írást jelenti, nos, te is tudod, hogy voltam vele, és ez nem sokat változott. Ugyanolyan elveszett vagyok még mindig.
      A többit, ha nem baj, majd privátban.

      Delete
  5. szia! :)
    kérlek,ne hagyd abba! imádom a történeteidet,és szerintem egyre jobbak ! van olyan fejezet,amit már többször is elolvastam és még mindig nem unom:) az összetörve pedig személy szerint a kedvencem.most írok ide először,de szerintem sokan vannak így,mint pl én , hogy olvassák és szeretik is a történeteket,csak nem olyan irogatósak:) ezt jól megmondtam :P esküszöm egy fejezet feltudja dobni a napomat,és nagyon hiányozna...:( szóval , kérlek , ne hagyd abba! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Köszönöm, hogy írtál. Nagyon jólesett, az meg, hogy imádod, amit csinálok, felfoghatatlan. Ígérem, átgondolom a döntésem.

      Delete
  6. nagyon meg szeretetted velem az összes történetet nekem pedig pont az összetörve tartozik a kedvenceim közé és pont a legjobb részeknél abba hagyni..:( mindig várom az új fejezeteket egyszerűen nem tudom elképzelni hogy ne olvassak ilyen történeteket egyszerűen IMÁDOM ŐKET :)
    nagyon szépen kérlek ne hagyd abba az irast!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Neked is csak két dolgot tudok mondani: köszönöm, hogy itt vagy és kitartottál mellettem. És át fogom gondolni a döntést.

      Delete
  7. Hello!
    Szerintem sok tehetséges író van a netten, de szerintem te a nagyon tehetségesek és jó írók közé tartozol. A történeteid nagyon jók és kidolgozásuk egyedi. Elég kevés magyar fanfic oldal van ami hosszabb ideig működni szokott, de a tied egyértelműen nem azok közé tartozik és lassan több mint 1éve hozod a történeteket amik még mindig érdekesek és izgalmasak valamint összefüggő történetet alkotnak. Az sose baj ha van az embernek élete és barátai a gépen és sulin kívül mindössze csak az egyensúlyt kell megtalálni a 3 között, remélem neked is sikerül és nem fogod abbahagyni és tudsz majd szánni időt a folytatások írására.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál, és köszönöm a kedves szavakat is. Mindig nagyon örülök, ha valaki pozitívan nyilatkozik rólam, még akkor is, ha egy ilyen esetről van szó.
      Ami a barátaimat illeti, ők nem tudnak erről a "hobbiról", csak megismerni őket ráébresztett, hogy még nem találtam meg az utamat. De azért nagyon hálás vagyok ezekért a szép szavakért, rengeteget jelentenek nekem.

      Delete
  8. Nem is tudom mit mondhatnék...., először is örvendek, hogy sikerült meghoznod néhány olyan döntésed amit szerintem elég rég fontolgatsz. Azzal is egyet értek, hogy az ember életében vannak olyan dolgok, személyek, barátok, család akik elsőbbséget élveznek, de ez nem jelenti azt hogy felkell add, lekellene mondanod a saját kis világodról, hobbidról. Ami a felnőtté válast illeti hát csak azt tudom mondani, hogy az is rendben lenne, de ha ez azzal jár, hogy kell válasz a barátok és hobbid között, nem tudom én mit választanék a helyedben... Azt viszont tudom, hogy egy barát sem érdemli meg ezt az áldozatot, ma vannak, holnap, ki tudja? :) Szerinted gyengültek az irásaid, szerintem meg nem, sőt látszik bennük is a változás ami a magán életedben történt, és ez nagyon jó, mert fejlődsz. A saját szavaiddal élve FELNŐTTÉL, ez nem azt jelenti, hogy abba kellene hagynod pont most amikor a legjobb dolog történik veled. Tudom biztosan, hogy a történeteid nélkül nem volna ugyan az, nem beszélve arról, hogy mennyire hiányozna, hogy TE mennyire hiányoznál Kis Tündér! A Végzet, az a történet ami ráébreszt, rávezet, hogy nem minden csak fehér vagy fekete, nem minden ami csillog vagy repül ehető is attól függetlenül, hogy szép a külső csomagolás, attól még belül a csontja velejéig lehet rothadt (Stefan). Az Összetörve pedig megmutatja, hogy nem sokra megyünk a pénzünkel, a haverokkal ha nem tudjuk igazán értékelni azt ami nem csillog-villog, csak egyszerűen van. Ott van. Jókor van jó helyen és jó időben. Ezzel azt akartam mondani, hogy az irás volt a te "haverod, aki jókor volt jó helyen és időben". Ha valaki nem ir véleményt az nem jelenti azt, hogy nincs érdeklődés a történetek iránt. Szerintem csak hanyagság, lustaság. A felnőtté válás az jó, csak vigyázz ne ess át a ló túl oldalára és válj túl felnőtté, az árt az egészségnek. Hidd el egy olyan rajongódnak aki szintén volt és mai napig is nagyon sokszor van olyan lelki állapotba, inkább csak kifutna a világból vagy simán bedobná a törülközöt, oszt utána az özönviz. Nagyon sokszor, mondom, nagyon szokszor a TE történeteid voltak és mai napig is azok amik valósággal kirángatnak a mindennapi szomorú/kellemetlen/rideg valóságból, még akkor is a időlegesen is, még akkor is ha ez csak egy álom világ. Pont úgy kell a felnőtteknek is az álom világ, mint a kisgyerekeknek. Egy felnőttnek miért ne lennének álmai? Nem szégyen, sőt nagyon is oké, azt jelenti, hogy valóban felnőttél, egyensújt tudsz tartani a kettő között, képes vagy határt szabni. Soha ne hagyd elveszni magadból a gyereket, ha ez elveszett akkor mindened elveszett, nem tudsz már igazán örvendeni semminek, nem tudsz már igazán könnyfakasztóan nevetni. Ne add fel az irást, ne mondj le egyik történeted irásáról/folytatásáról sem mert azt jelentené, hogy feladod önmagad, feladod azt a gyereket magadból aki tud tisztán örvendeni, nevetni mindennen és mindenkinek. Ez vagy te!!!!!! :):):) A végső döntés a te kezedben van, én nagyon sajnálnám ha mégis úgy döntesz, hogy abba hagyod. Nem akartam regényt irni, de igy sikerült bocs ezért, egy olyan öszinte rajongód akit nagyon sok nehéz helyzetből húztál már ki és csak remélni tudom, hogy igy is marad még egy jó darabig. :):) NE ADD FEL, legalábbis ne a történetek kellős közepén. Ismeretlenül is megszerettelek és pont ezért tiszteletben tartom a végső döntésed, bármi legyen is az. Már most hiányzol Kis Tündér. Millió puszi Maresz :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Maresz! :) Fogalmam sincs, hogyan köszönjem meg ezt a biztatást. Ugyanakkor muszáj elmondanom, hogy a barátaimnak semmi köze ehhez az egészhez. Tényleg. Nem is tudnak erről az egészről. Másrészt, pedig még mindig nem nőttem fel. És a gyerekkor számomra egy olyan valami, amihez görcsösen ragaszkodom, és sose akarom majd elfelejteni. Erre már Erich Kästner megtanított öt évesen, és ezt a leckét örökre megjegyeztem.
      Tudom, mennyit jelent neked ez a blog, hidd el, nekem is rettentő fontos. Azonban van egy olyan pont, amikor az ember dönteni kényszerül, akármennyire fáj is neki. Nekem is választanom kell az álmom és a valóság között.
      De még semmi sem biztos.
      Akárhogy is legyen, köszönök neked mindent. Fogalmad sincs, hányszor csaltál már mosolyt az arcomra egy-egy kommentel.

      Delete
  9. Szia!
    A frissítések üteme nem a te hibád. És nem értek egyet abban, hogy gyengülnének az írásaid! Igazad van, sok tehetséges ember van a blogger felhasználói között, és máshol is, és szerintem nem érdemes egy lapon említeni téged velük. Te jobb vagy! Nagy fantáziád van, választékos szóhasználatod, kifejezéseid vannak. Imádom! Nekem sem jönnek kommentek, sőt, 5 sem, örülök, ha 1 jön, de ahogy te, én sem ezért csinálom. Az igaz olvasóid kitartanak melletted, ahogy én is, és nagyon nem szeretném, ha véget vetnél ennek. A te döntésed, nem kényszerítelek erre. Nem vesztette el az értelmét az, amit csinálsz, addig, amíg tetszik, és van, akit érdekel.
    Szóval én csak szorítani tudok neked, és ígérni, hogy belekezdek a többi történeted olvasásába!
    Puszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Köszönöm, hogy írtál. Te, íróként, meg tudod érteni a problémáimat, ebben biztos vagyok. Azt meg, hogy jobbnak gondolsz rengeteg tehetséges embernél, a hab a tortán. Óriási megtiszteltetés. Pedig hát tisztában vagyok azzal, milyen képességeid vannak.Amikor a blogverseny apropóján elolvastam a Damon-sztoridat, egészen lenyűgöztél. A kommenteléstől csak az tartott vissza, hogy a többi versenyző azt gondolja majd, hogy kivételezek veled. Pedig egyszerűen csak az volt a legjobb. Mindenesetre azóta nem tudtam folytatni az olvasást, de ha lesz időm, mindenképpen belevetem magam.
      Köszönöm ezeket a csodálatos szavakat. Rengeteget jelentenek nekem, és sosem felejtem el, akárhogy döntsek is.

      Delete
  10. Szia!
    Nem is tudom hol kezdjem, mert annyi minden van, amit szeretnék most elmondani Neked. Először is kezdeném ott, hogy pontosan tudom, hogy min mész keresztül. Közel két éve én is pontosan ezt a döntést hoztam meg, és majd másfél évre bezártam a blogot és csak a magánéletemmel foglalkoztam. Hogy azóta mi történt? Mint láthatod visszatértem, mert az írás nélkül nem voltam egész. Megtanultam egyensúlyt tartani a hobbi, ami egyben szenvedélyem is, az írás és a magánéletem közt. Mi az első? Természetesen mindig a magánéletem lesz, mert annak kell lennie az elsőnek a szívben is, és a tetteinkben is ennek kell látszódnia. De nincs is ezzel semmi baj.
    A másik. Néha elakad az írói véna és egy kicsi szünetre van szüksége. Ez nem tragédia, csak el kell fogadni és meg kell tanulni kezelni.Amikor a magánéletünkben történnek zűrök, akkor az igenis kihat erre is, és egyszerűen nem tud olyankor az ember alkotni, mert saját magában is zűr van olyankor. Baj ez? Nem, hisz mi is emberek vagyunk és nekem is volt a visszatérésem után is egy ilyen pont. Csak azért nem látszódott, mert mindig vannak tartalékaim. De ha ez is kifogy... Nos igen, olyankor kell elgondolkozni egy kisebb-nagyobb pihenőn, amit van, hogy a nyaralni ment írói véna erőltet ránk. Ha ez van, akkor nincs mese, nem szabad semmit erőltetni, mert akkor annak csak káosz lesz a vége. De nálad én ezt nem tapasztaltam, egyszerűen csak tisztán kell még látnod az utad, majd utána kiderül, hogy merre akarsz menni.
    A kommentek pedig... Ez az a dolog, amit megtanultam, hogy nem szabad magunkra venni. Az olvasók nagy része sajnos valóban nem is gondol arra, hogy mennyit jelent ez nekünk. Nem bírnak belegondolni abba, hogy mekkora doppingszer és örömforrás nekünk 1-1, akár rövidke komment. Ó és a legjobb: mekkora löketet tud adni néha 1-1 újabb történethez, fejihez! De sajnos ezt csak mi tudjuk.:) Ezért be kell érni azzal, hogy te látod a rendszerben, hogy hányan is olvasták el a részeket. Más, köztük én is, összetenné a kezét, ha folyton ennyi kommentet kapna, mint ti. Olyannal én is találkoztam, hogy minden szempontból borzasztóan összerakott írások agyon vannak dicsérve, ahogy mondtad, de ezek szerintem azért nem mérvadóak, mert itt általában a blogírók személyes barátai írnak újra és újra. Te pedig ismeretlenül, arctalanul, a szép történeteiddel dolgoztál meg LadyLoss-szal együtt az olvasóidért.

    ReplyDelete
  11. Itt a FOLYTATÁS. Bocsánat, túl hosszú lett...

    Dönteni neked kell, egyedül. Kérhetsz közvélemény kutatást, de a végső döntést tudom, hogy nem ez fogja meghozni. Belül, a lelkedben kell körülnézni és értékelni a dolgokat. Én amit mondani tudok neked az az, hogy a kulcsszó az egyensúly és annak a megtalálása. Lehet, hogy ez időbe telik majd, lehet, hogy csak pár hónap vagy év múlva találod ezt meg. Akármi is lesz a döntésed, tudd, hogy vannak akik igenis melletted állnak, de helyetted nem tehenek semmit, azon kívül, hogy néha csak némaságba burkolózva, de itt vannak és olvasnak Téged.
    Előttem már mondták páran, hogy a történetek mennyire hiányozni fognak nekik, ezt én is aláírom. Szeretem azt a sajátos, Hexi-féle világot, amit az érzelmek sűrű bugyraiban elénk varázsolsz. Írtam már neked korábban, hogy mennyi TVD-s blogot olvastam már az elmúlt 3 évben, és nem tudok ugyan sorrendet állítani fel, de te a TOP2-ben vagy, az biztos. Ennyi, te és még egy ember van akit említeni tudnék, aki ennyire szépen, kifejezően, választékosan ír. A lebilincselő történet jelző pedig alap tartozéka minden írásnak, különben végig sem olvasná az ember.:) Szóval a lényeg: egy percig se legyen kérdés az a fejedben, hogy jól írsz-e.:) A kommenteket pedig ne vedd magadra, ez sem a te hibád. Van hogy lustábbak az olvasók, de van, hogy tényleg csak csendben vannak és néha szólalnak meg. Innen tudom, hogy nagyon nehéz erőt venni és folytatni. De ne másért írj, hanem magad miatt. Egy nagyon nagy író tanárom egyszer azt mondta: "magadnak írjatok, ne a közönségnek. Ha másoknak írsz, az már régen rossz. Az csak a bónusz, ha másnak is tetszik, amit írtál.:)" Az írás mellesleg az írók egyes számú, ingyenes pszichológusa.:) Gyógyítja a lelket és megspórolja a pszichológus árát az írók számára.:) Persze ettől még lehetnek egyéb problémáink, de összességében véve ez nagyon igaz rá.
    Remélem segítettem kicsit neked abban, hogy jobban átlásd a helyzetet, és talán az is segíthet neked, hogy egy ilyen téren tapasztalt író osztja meg veled a véleményét, tapasztalatait. A lényeg: ne aggódj, úgyis a lehető legjobb döntést fogod meghozni. Kitartás és remélem, hogy megtalálod a saját utad.:)
    Morwen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Morwen! Köszönöm ezt a szép, és hosszú véleményt. Megtisztelve érzem magam, hogy ennyi dicséretet kaphatok egy olyan valakitől, mint te. De, azt kell mondjam, hogy nem az "írói vénával" van a bajom. Ötletem, ihletem még vagy három évre elegendő van. Ha tehetném, örökké ezt csinálnám. És elsősorban magamnak írtam, hiszen mielőtt ez a blog elindult volna, nekem már meg volt írva a Végzet első 15 része, amely puszta szórakozásból született.
      Persze, még semmi sincs eldöntve, de vagy így lesz, vagy úgy, köszönöm a tanácsokat és a dicséretet. Nagyon hálás vagyok értük.

      Delete
    2. Morwen írásához csak annyit tennék hozzá, hogy az a bizonyos írói véna, ami néha szabadságra megy nem feltétlen azt jelenti, hogy ihlet nincs. Ihlet lehet, de nem sikerül, vagy nem úgy sikerül megírni ahogy azt szeretnéd :) Hidd el én is tapasztalatból beszélek :) És tényleg ne add fel, vagy ha most pihenőre is kényszerülsz, lehet ma még nem hiszed, de akik tényleg szenvedélyes írók azok valamennyi időn belül visszatérnek. :)

      Delete
  12. Szia
    Én nagyon szeretem az írásaidat az egyik kedvenc történetem az összetörve de a végzetet is imádom az írásaid nem gyengülnek sőt szerint nagyon is jók, kevés ilyen jó történetet olvastam, mint ezek nagy fantáziád van, és lehet hogy néha nem kapsz sok komentet de szerintem attól még sokan szeretik a történeteidet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Köszönöm, hogy írtál. Mint azt már mondtam, alaposan átgondolom a döntést. De mindenképpen boldoggá tett, hogy örömet okozhattam neked. :)

      Delete
  13. Istennőm! Ezt a titulust bármi áron fenntartom neked.
    ne haragudj, hogy csak most tudtam írni, de nekem ma is volt, suli nálunk sajnos nincsen nemzeti ünnep, ez van. Most én írhatnék neked itt olyan nyakatekert borzadályos mondatokat, hogy mire elolvasnád , lehet hogy inkább hagynád az egészet a francba, mert a végére semmi értelmük nem lenne. Megpróbálom érthetően megfogalmazni mindazt amit gondolok, remélem sikerül.
    Valójában én már nagyon rég óta lelkes olvasója vagyok nagyon sok VD-s fanfictionnek és sokan az író közül, simán bejelentés nélkül abbahagyták remekművüket és soha az oldal felé sem néztek többé. Átérzem a dolgot, a suli miatt nekem is alig jut időm azokra a dolgokra amikre szeretném hogy jusson, az elmúlt fél évben 2 olyan lelki válságom is volt, hogy már tényleg nagyon mélypontra kerültem és nem tudtam hogy van e értelme egyáltalán léteznem ezen a
    világon. Most sem vagyok épp olyan remek lelki állapotban, de ilyen sem volt még, hogy a suli Qurva sokat segít benne. Az egyetlen dolog ami a nyáron a vízen és az oxigénen kívül életben tartott az többek között a te fanfictionod volt. Minden nap beültem a gép elé és olvastam, Ha nem volt éppen új rész, akkor a régieket a 60 fokban elolvastam még a karácsonyi egyrészeseket is :D
    És arra az időre amíg olvastam, és amíg elképzeltem mindazt a cselekményszálat amit olvastam, visszatértem a valódi önmagamhoz. Leegyszerűsítve: A történeteid kihúztak a csávából. És ezt nagyon szépen köszönöm NEKED!
    Én eléggé belepusztulnék, ha nem olvashatnám tovább a történeteidet. A végzetet és az Összetörvét is a kedvenceim között tartom számon!
    Tudom, hogy én nem dönthetek helyetted, de nem szeretném ha a tehetséged új termékeinek én már nem lehetnék lelkes fogyasztója, mert nagyon ritka az ilyen fanfiction amit ennyire át lehet érezni!

    Hú ember sajnálom, hogy egy kisebb érzelemkupacot löktem neked ide írott formában, remélem elolvasod és kibogoz, a lényegét, hogy mit is akartam neked ezzel mondani!
    Bízom a helyes döntésedben!
    Vicky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Vicky! :) Őszinte leszek, valamiért ez a komment érintett meg a legjobban. Fogalmam sincs miért, hiszen rengeteg szó, mondat, kérés, vélemény csalt könnyet a szemembe a többi közül is, de valamiért ez gyakorolta rám a legnagyobb hatást.
      Nekem elhiheted, soha nem hagynám csak úgy el az oldalt, hiszen annál jóval többet jelent nekem. Képtelen lettem volna se szó, se beszéd kilépni.
      Tudni, hogy mennyi mindenben tudtam segíteni neked, még úgy is, hogy valójában nem is ismerlek, nagyon mélyen érint. Ezt az egészet a levegővel és a vízzel említeni egy lapon...még akkor is hatalmas dolog, ha túlzás is.
      Megölni pedig semmiképpen sem akarlak, remélem ezt tudod! Ugyanakkor nem ilyen egyszerű a döntés, azt is meg kell értened. Nem véletlenül született meg ez a bejegyzés.

      Köszönöm, hogy ilyen hosszú ideig kitartottál mellettem. Hogy őszinte legyek, te vagy az az olvasó, akit a legszívesebben megismernék, már csak azért is, mert szívesen beszélnék egyszer azzal az embernek, aki Istennőnek nevez :)

      Delete
    2. Hát soha nem mond hogy soha! Lehet hogy egyszer úgy hozza az élet, hogy találkozunk! De akkor viszek neked egy isteni jogart :DDDDDDDDD
      És egyébként egyáltalán nem volt túlzás, ennek eszmei értéke van számomra, de még mekkora!
      egyébként én is szívesen megismernélek, jó lenne még egy ízig vérig TVD fant megismerni, a barátnőimen kívül, főleg olyat aki végre Delena párti, kezdünk kifogyni a kitartó hívőkből...

      Majd meglátjuk mit hoz az élet! :)

      Delete
  14. Szia megint én vagyok az,1.kommentelõ és csak azért írtam névtelenül mert nem tudtam hogy kell nevet beilleszteni :) nem okoztál csalódást ugyanis rád nem tudnák haragudni tehát ha abbahagynád ne legyen bûntudatod és én is szeretném megköszönni h veled tarthattam bárcsak tudnád h mennyire imádom a munkádat de persze remélem h még veled tarthatok ha nem akkor valószínüleg ellolvasom negyedszerre is az összes storydat :)
    Xo Hanna

    ReplyDelete
  15. Egyáltalán nem gyeng=ultek az írásaid és csak álltatod magd ha azt hiszed hogy gyengültek mert én még mindig ugyanúgy járok vissza minden nap akár többször is és ugyanolyan vagy akár még nagyobb érdeklödéssel várom a részeket mint az elején!!!!Most nem hagyhatod abba hisz itt is láthatod hogy mindenki szeret és oltáriak a történeteid.Én személy szerintg néha jobban várom ezt mint az igazi TVD-t és egész héten ezen jár az eszem !"!!! Nem hagyhatod abba az Összetörvét hisz most kezd érdekessé válni és miattad rágtam le a körmömet !!!!! Minden részt 3-szor olvastam el és ha nekede ez és a többi komment nem elég bizonyíték arra hogy jó vagy és valaki csak miattad várja az egyes napokat,mert nekem is vannak gondjaim az életben a barátokkal hogy ki az igaz barát éís néha úgy érzem hogy csak azért kelek fel hogy elovassam a történeteidet de ha ez nem elég neked akkor sajnálom !!!!! De ez a te döntésed és persze csak rajtad múlik de egyes emberek nem csak viccböl kezdik úgy a komnmenteket hogy Istennöm !!!!!!

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.