Wednesday, October 2, 2013

Nyolcadik és kilencedik díjunk

Újabb két díjjal gazdagodott blogunk vitrinje, Cleo Farelly és Morwen jóvoltából. Ezúton is köszönöm nekik!

A díj szabályai:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

 Rólam 

1. Most értem haza az iskolából...
2. ...ahol ma mindössze három dolgozatot írtam, ami egész jó arány :)
3. Éppen most foglaltam le egy utat Franciaországba és Angliába
4. Nem vagyok valami érdekes
5. Nincs időm írni és ez nagyon bosszant
6. A nyáron írtam egy novellát - angolul...
7. ...Bár szerintem nem lett túl jó 
8. Állandóan zenét hallgatok
9. Tűkön ülve várom a pénteket
10. Igen, a TVD miatt
11. Nem jut eszembe semmi több


Morwen kérdései
 
1. Milyen érzés alkotni? - Leírhatatlan, habár amit én csinálok, az nem alkotás, sokkal inkább szórakozás. Ahhoz, hogy alkotó legyek, rengeteget kell még fejlődnöm.
2. Mikor megy a legjobban az írás? - Ez nálam nem igazán hangulatfüggő, de van amikor kicsit lelkesebb vagyok, mint máskor. Erre nem vagyok befolyással.
3. Melyik művedre vagy a legbüszkébb? - Hát büszkeségről nem nagyon tudok beszélni, viszont van pár, amivel meg vagyok elégedve. Az Összetörve például szépen alakul. 
4. Volt már olyan, hogy egy nap annyit írtál, hogy már a fájó kezed miatt nem bírtad folytatni? - Még soha sem. Vagy azért, mert edzettek a kezeim (haha) vagy mert egyszerűen nem zavar, ha kicsit belefájdul a gépelésbe. Viszont egy-egy iskolai dolgozatnál ez már többször is előfordult, de ott mindenképpen folytatnom kellett.
5. Kik a kedvenc teremtetett karaktered? - Ebben sincs kedvencem. Szerintem a kedvencüket az olvasóknak kell kiválasztani, nem nekem. Elégedettségről ezúttal is beszélhetek: Ernesto Hale karaktere közel áll a szívemhez.
6. Ki vagy mi ösztönöz, motivál az írásban? - Az olvasók. Senki más.
7. Saját történetet, vagy fanfictiont szeretsz inkább írni? - Nagyon benne vagyok a fanfiction világában, ennek ellenére mindig találok a dokumentumaim között egy-egy saját agyszüleményt.
8. Mikor kezdtél el blogolni? - Kicsit több, mint egy éve, 2012. augusztusában.
9. Mit szeretsz a legjobban az írásban? - Azt, hogy mindent szabad, hogy a történeteimben beleszólhatok a sors játékaiba, s minden álom megvalósítható.
10. Az olvasó vagy az író szerepét szereted jobban? - Ha nagyon muszáj dönteni, akkor az íróét.



Cleo kérdései

1. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd? - Énekesnő: Christina Aguilera, énekes: Ed Sheeran. De imádom a Glee összes számát is, ezért Lea Michele is közel áll a szívemhez.
2. Ki a példaképed, és miért? - Nem igazán van igazi példaképem. Mindenki legyen önmaga, és hozza ki a saját körülményeiből és lehetőségeiből a legjobbat.
3. Kakaó vagy kávé? - Egy bögre kakaót kérek!
4. Ha rossz a kedved, mit teszel, hogy jobban érezd magad? - Zenét hallgatok, megnézek egy Glee epizódot, vagy elolvasok egy jó kis Delena fanfictiont.
5. Van kedvenc tantárgyad? - Szeretem a földrajzot és a történelmet, de még mindig az irodalom a nyerő.
6. Sportolsz valamit? - Úszom a boldogságban. Haha.
7. Mi a terved 2014 nyarára? - Öt hétre kimenni Németországba ösztöndíjjal.
8. Melyik városban szeretnél élni? - Sok van. Ha Európa, akkor legfőképpen Bécs vagy Berlin, ha másik kontinens, egyértelműen Miami Beach!
9. Van kedvenc cipő márkád, és ha igen, mi? - Húha. Odaveszek a cipőkért, így rengeteg kedvencem van. Legyen Adidas, Nike és Converse. Mindhárom márkát nagyon kedvelem.
10. Hogyan képzeled el a jövőd? - Fogalmam sincs. Legyek boldog, csak ez számít.
11. Mi akarsz lenni felnőtt korodban? - Nem tudom. Ha az élet könnyű lenne, mondanám, hogy író, de hát ez nem az álmok világa. Mindenképpen szeretnék egyetemre járni, és valami értelmiségi pályát választani


Akiknek küldöm:
Már annyiszor, annyi embernek küldtem, hogy most nem továbbítanám senkinek. Aki szeretné, elviheti.

2 comments:

  1. Gratula!! :))) <3
    (És te soha nem vagy annyira megelégedve az írásaiddal, mint ahogyan azt megérdemelnéd.....)

    ReplyDelete
  2. Sziasztok:)
    http://zsozsoaziro.blogspot.hu/p/blogverseny-katt.html
    BLOGVERSENY !! JELENTKEZNI A BLOGON LEHET
    Remélem jelentkezel

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.