Thursday, October 3, 2013

Októberi menetrend

Sziasztok! Mielőtt bármit is mondok, ne feledjétek: HOLNAP ÉJJEL TVD! *óriási vigyor* VÉGRE VISSZATÉR A KEDVENC PÁROSUNK! 

Ennyit a vidám dolgokról.

Szóval, tudom, tudom, még mindig nem hoztam egyetlen új fejezetet sem. Igen, hivatalosan is én vagyok a legpocsékabb író-féleség a világon. Ezer bocsánat. Ha tudnám a címeteket, mindegyikőtöknek küldenék egy tábla Milkát. Tényleg. 
Na de, összeállítottam a menetrendet, nagy hangsúlyt fektetve a szabadidőmre. Ami egyébként nem létezik. Mindenesetre lássuk, mi vár ránk októberben:


VÉGZET
Október 7. (hétfő): II. évad - Bónuszfejezet
Október 11. (péntek): 1. rész - Hosszú, forró nyár
Október 24. (csütörtök): 2. rész - Piszkos kis titkok

ÖSSZETÖRVE
Október 17. (csütörtök): 11. rész - Fölösleges szavak
Október 31. (csütörtök): 12. rész - Álmodd tovább

ALWAYS & FOREVER
Október 14. (hétfő): 8. rész - Vásárfia
Október 28. (hétfő): 9. rész - Palatáblák és egy elhatározás

Ez minden. Sajnos nagyon kevés, de LadyLoss15 nevében is mondhatom, ennél többet nem tudunk vállalni. A tanárok újabban valami robotnak néznek, aki mindent meg tud csinálni és nincs szüksége szabadidőre. Még ehhez ráébredtek, hogy a legegyszerűbb, ha mindenhová engem küldenek - ilyen verseny, olyan verseny, ilyen ünnepély, olyan díjátadó, ilyen megemlékezés, olyan DÖK gyűlés. Egyszóval, nehéz az élet, éppen ezért kérem a türelmeteket, megértéseteket és toleranciátokat. Elvégre én is csak egy ember vagyok, vagy legalábbis próbálok úgy viselkedni.
Köszönöm.
Ja, és akit érdekel a Milka, lépjen kapcsolatba velem :) 

Ölelés!

No comments:

Post a Comment

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.