Tuesday, November 12, 2013

Részletek a 3. fejezetből

Hoztam nektek két rövid részletecskét a következő részből, amely a "Kör dáma" címet viseli. A csajos vegasi útján nagy hangsúly kerül a vadászok szerepére is, de erről bővebben a fejezetben!

"- Stefan - mordult fel Logan. - Nem mondtam elég világosan, hogy szállj le rólam? - Az ifjabb Salvatore csodálkozva vonta fel a szemöldökét.
- Mondtál volna valami ilyesmit?
- Minek hoztad ide azt a nőt?
- Vacsoráztam. Az más kérdés, hogy kicsit bezavartál.
- Bezavartam? - horkantott dühösen Logan. - Te teljesen hülyének nézel, Salvatore?! Azt gondolod, nem veszem észre, hogy állandóan követsz, a sarkamban vagy, árnyék módjára tapadsz rám, kifürkészve minden egyes lépésemet? Hát, friss hír, Stefan, mivel vagy nyolcszáz év előnyöm van van veled szemben, elég könnyen észreveszek ilyen amatőr próbálkozásokat. Szóval, nagyon javaslom, hogy nyögd ki, amit akarsz, aztán pedig takarodj a közelemből, mielőtt egyenként tépem ki a belső szerveidet!
- Fúúúú, még fenyeget is - játszotta meg a rémültet Stefan, védekezően felemelve kezeit. - Ha így haladsz, még megijedek. - Logan nem felelt, hanem egy pillanat alatt Stefan előtt termett, a torkánál fogva szorítva őt neki a legközelebb eső fa törzsének.
- Elegem a van a kis játékaidból, Stefan! - mennydörögte. - Fogalmam sincs, milyen elmebeteg játékot űzöl, de nem akarok a részese lenni. Inkább teszek mindenkinek egy szívességet, és megöllek - tette hozzá, és egy szempillantás alatt átszakította Stefan mellkasát, aki bár hörögve fuldoklott, levegő után kapkodva, megőrizte pimaszságát.
- Damon....legyilkol - közölte, állhatatosan szemezve Logannel.
- Szerintem pedig megköszöni majd. Viszlát, Stef...
- Tudom....tudom, mi vagy - krákogta Stefan, óriási nehézségekkel préselve ki ajkain az elhaló szavakat.
- Micsoda? - rökönyödött meg a szőke férfi, aki meglepetésében még Stefan szívét is elfelejtette kitépni. - Honnan?
- J...Johanna...Levine - nyögte Stefan, erőtlenül vergődve ellenfele szorításában. Logan tekintete ezt hallva elhomályosult, majd egy nagyot nyelve eleresztette Stefant, aki összeroskadt a fa mellett.
- A francba - átkozódott Logan, fel-alá sétálva Stefan teste mellett, miközben értelmetlenül motyogott valamit a tenyerébe, amelybe az arcát temette. Végül, kissé kijózanodva lépett vissza a földön fekvő vámpír mellé, aki még mindig némi vért köhögve próbált magához térni. - Mit kell tennem, hogy ne áruld el senkinek?"

"- Elena? - vonta fel a szemöldökét Damon, egy pillanatra eltolva magától a telefont, hogy szemügyre vegye, valóban a felesége nevét olvasta -e a képernyőn.
- Ki más? - nevetett fel gondtalanul a lány, majd egy hatalmasat csuklott. - Képzeld, az előbb azt gondoltam, hogy téged látlak az egyik rulettasztalon táncolni, de amikor megnéztem...öööö...közelebbről, igen, akkor láttam, hogy nincs is ott asztal! Jó, mi? - kuncogott a lány egy-egy csuklás között.
- Úgy tudtam, hogy nem szabadott volna elengednem téged egyedül - sóhajtott Damon a vonal másik oldalán, miközben lecipelte a dobozokat a padlásról.
- Ó, nem vagyok egyedül! - tiltakozott Elena. - Itt van mellettem egy jóképű pasas, az van ráírva, hogy...valamilyen Johnny.
- Istenem, Elena, te már annyira részeg vagy, hogy embernek nézed a whiskys üveget?
- Én? Dehogy! - vihogott tovább Elena, észre sem véve, hogy miközben fölállt a pulttól, esodort két üveg tequilát is. - Na én...izé...elvesztettem egy csomó pénzt, de nem baj... - Csuklás. - Mert aztán úgyis - Csuklás. - Mert nekem úgyis tökmindegy, nem igaz? Mert hát nem vagyok én prostituált, vagy mi...
- Drágaságom, mindketten tudjuk, hogy nem bírod az alkoholt, úgy hogy most szépen tedd le azt a Johnny Walkert, mielőtt még összehányod a kaszinót.
- Nincs kedved idejönni? - motyogta a lány, az üres üveggel játszadozva. - Csak mert Caroline és Bonnie ruhában alszanak és az olyan furcsa, mert ők lányok és tudod.....
- Elena, miért van még mindig a kezedben az az üveg? - forgatta a szemét Damon, a mellette álló alakra sandítva. - Tudod, mit? Csak annyit kérek, hogy gyere haza egy darabban, mert még az első házassági évfordulót sem értük el, és gyűlölném, ha véletlenül összefutnál valakivel ilyen állapotban, amikor nem kéne. Oké?
- Aha...mondjuk - felelte Elena, jobbra balra dülöngélve ültében.
- Most viszont muszáj mennem...vár egy kis dobozolás - mosolyodott el Damon. - Vigyázz magadra! - Erre mindössze egy csuklás érkezett válasz gyanánt, majd megszakadt a hívás."

Tovább a részhez >>

No comments:

Post a Comment

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.