Thursday, February 25, 2016

Csütörtök - részlet

Új novella a láthatáron, melynek címe: Csütörtök. Semmit nem szeretnék róla elárulni, azon túl, hogy természetesen Delena. Kedvcsinálóként hoztam egy rövid részletet:

"- Azt hittem, már egy írsz egy pro-kontra listát a kocsi melegében - közölte köszönésképp, fel sem nézve a regény lapjaiból. - Illetve arra is számítottam, hogy szépen vissza is fordulsz, miután összegezted az eredményt.
- Nem tudlak örökké elkerülni - hangzott a kényelmetlen felelet. Elena kicsit feszengve helyezkedett el a vele szemben lévő fotelba, miközben kínosan bámulta a cipőjét. Hogyan is gondolhatta, hogy Damon elmegy majd megjegyzés nélkül amellett, hogy hetekig jóformán menekült előle? Buta, buta Elena, fedte meg magát gondolatban. Ekkor Damon, miután végigolvasta az oldalt, becsukta a méretes könyvet és letette az asztalra, hogy figyelmét a lányra fordíthassa.
- Nos, mi szél hozott errefelé?
- Egyedül voltam - vont vállat Elena. - Valahogy mindenki el volt ma foglalva, vagy nincs is a városban....de arra gondoltam, te bizonyára itt vagy. Ezért idejöttem.
- Nahát, nahát...meg vagyok tisztelve - mosolyodott el büszkén Damon. - Meg vagyok tisztelve, hogy méltónak tartottál a társaságodra. - Elena csak a fejét csóválta a gunyoros megjegyzés hallatán, de inkább nem vette sértésnek. Bevallottan tisztában volt azzal, hogy nem volt fair Damonnel szemben, hogy hirtelen csak úgy kizárta őt az életéből.
- Van valami dolgod? - tudakolta a férfitől, aki megrázta a fejét. - Gondoltam, megnézhetnénk egy filmet, vagy ilyesmi.
- Te filmet akarsz nézni? - vonta fel a szemöldökét Damon. - Velem? Biztosan engem keresel, és nem az öcsémet?
- Damon....
- Egyszerűen nem értem, Elena. Három hete olyan távol tartottad tőlem magad, amennyire csak bírtad, aztán egyszer csak idejössz, mintha mi sem történt volna, és filmezni akarsz?"


Hm, hm, vajon miről is lesz szó? Akit érdekel, azt várom vissza a hét folyamán a teljes történettel! :)

3 comments:

  1. Már nagyon régóta olvasom a történeteket amikor újra felbukkantál akkor döntöttem úgyhogy újra belekezdek a Végzet című történetben, de attól függetlenül a novellákat is olvasom amiket kiposztolsz :)) Egyszerűen imádom a Delena sztorikat és úgy alapból a Delena couple or friendshipet is *-*
    Mivel a sorozat alapból már Nina nélkül fut így kíváncsi lennék egy olyan történetre tőled is, hogy te hogyan képzeled el Elena felébredését vagyis mikor meg így minden :))

    Mikor olvashatjuk a Csütörtök novellát??? Pls hamarosan *-* :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Örülök, hogy ismét kedved kaptál az olvasáshoz, és tényleg sajnálom, hogy eddig nélkülöznöd kellett az új részeket...

      Nos, mindenképpen megfontolom az ötleted, van is egyébként egy pár alternatív 7. évad ötletem, lehet, hogy a jövőben szakítok rá időt. Egyelőre dolgozom azon, hogy új Végzet részeket hozzak nektek, mert már bőven itt van az ideje :)

      A Csütörtök pedig valamikor a héten érkezik, attól függően, mikor lesz időm átolvasni és kijavítani!

      Delete
  2. Hát azt még nem tudom miről fog szólni, de azt már igen, hogy mindenképpen elolvasom majd! :)

    ReplyDelete

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.