Tuesday, December 18, 2012

Részletek a 14. fejezetből

Tudom, borzalmas vagyok. Eddig nagyjából egyszer sem sikerült betartanom a határidőket. Azonban jön az új rész, egy-két napon belül! Ízelítő gyanánt íme két részlet az eléggé izgalmasnak ígérkező részből:

"- Ó, hogy ti Salvatorék mennyire szánalmasak vagytok! Mindketten ugyanazt a lányt szeretitek...Mondd csak, mit láttok benne? - folytatta Rebekah, elengedve a füle mellett a fiú kérdését. - Komolyan, nem bírom megérteni az ízléseteket. A bátyám Caroline-t kergeti, ti pedig Elenát... Nem tudom felfogni, mi olyan érdekes bennük!
- Mit akarsz tőle? - ismételte Stefan, jóval több dühvel a hangjában.
- Kilencven év alatt ennyire elveszteni az ízlésed... - sajnálkozott tovább Rebekah. - Bárcsak látnád, mennyire szánalmas vagy, ahogy próbálod visszaszerezni Elenát..., te is meg a bátyád is. Mindketten összetörtétek a szívemet, amiatt az egy lány miatt.
- Szóval bosszút forralsz - állapította meg Stefan. - Elégtételt akarsz azért, mert a bátyám nem téged választott, és azért, mert átvert, igaz? És mit akarsz tenni, hm?
- Azt akarom, hogy szenvedjen! - válaszolta a lány. Szemében gonosz fény csillant. - És ebben te sem fogsz megállítani! - mondta, és rárontott a vele szemben álló vámpírra."

"- Nagyszerű! - köszöntötte őket Rebekah, arcán gúnyos vigyorral. - Nem gondoltam volna, hogy ilyen egyszerű lesz tőrbe csalni benneteket! - folytatta, Stefan telefonjával játszadozva. - Örülök, hogy itt vagytok, ugyanis már olyan régóta próbáltam megszervezni ezt a kis...találkát.
- Mit akarsz? - sziszegte Elena, béklyóival küzdve, ám ekkor észrevette, hogy azok vaskarikákhoz vannak rögzítve, így aztán végképp nem tudott szabadulni.
- Bosszút! - felelte Rebekah diadalittasan. - Mindazért, amit miattatok elszenvedtem.
- Megérdemelted, te mocskos ribanc! - üvöltötte Damon, láncait feszegetve. Erre Rebekah villámgyorsan mellette termett, és egy karót döfött a hasába.
- Hogy mondtad?
Damon eszelősen felnevetett, ahogy az ős szemébe nézett.
- Ne haragudj, rosszul mondtam. Megérdemelted, te mocskos, önző, pszichopata ribanc! - korrigált az idősebb Salvatore. Megjegyzését egy újabb karó követte, de Damon nem adta fel.
- Legalább őt engedd el! Mit ártott neked?
- Hogy mit ártott? - rikácsolta Rebekah. - Miatta rohadtam napokig egy dohos pincében, megkínozva! És ezek után még azt mered kérdezni, hogy mit ártott ő nekem?
- Én voltam az, aki átvert és kihasznált - nyögte Damon, tiszta erejéből feszítve láncait. - Hagyd őt...Kérlek."

Tovább a fejezethez >>

No comments:

Post a Comment

Tetszett? Nem tetszett? Kommentelj! Minket érdekel a véleményed.